Lämna synpunkt på vinterväghållningen eller anmäl skada
Anonymt
Om du väljer att skicka in dina synpunkter anonymt, har du inte möjlighet att anmäla skada.
Du kommer heller inte kunna få svar på eventuella frågor om du inte loggar in.
Stäng
Vill du logga in?
Om du loggar in så kan vi förifylla frågor med uppgifter vi hämtar från andra system t.ex. skatteverket.
Du kan även få återkoppling om ärendets status och notifiering om handläggaren behöver mer information.
Logga in och starta e-tjänstenGå vidare utan inloggning